2014. november 6., csütörtök

Top 5 októberi kedvenc kence

  Sziasztok Lányok!

Következzen a kencesarok!


Yves Rocher Sebo Vegetal bőrhibák elleni krém -50ml 1990.-akcióban.
Nagyon örülök, hogy befektettem ebbe a krémbe, ugyanis ez a kevert bőrre való hidratáló egy hónap alatt tényleg látványosan halványított pár igen csúnya pattanásból visszamaradt foltot a pofimon. Szebb, ápoltabb, egységesebb lett a bőröm. Még egy hónapnyi adagom van a tégelyben, viszont ettől mégis csak többet szeretnék!
Egy fényvédős, primeres kevert bőrre való krémet mondjuk. Hasonlóra nem akadtam az Yves Rochernél sajnos. Ezenkívül szeretnék még egy szuper anti-ageing szérumot is tele antoixidánsokkal, viszont ez sem igazán az erősségük. Az INCI listájuk leggyakoribb visszatérő eleme a Szezám olaj, az antioxidánsok helyett...
...de viszont hamarosan itt a karácsony, és itt a legtutibb körtés-karamellás tusijuk, amibe még csak beleszagolni mertem, mert hogy fürdeni csak Karikor fogok vele, mivel ez a Kari ajim... :D De megmutatom, hátha ti is kedvet kaptok beleslukkolni. :)) Isteni körte illata van! - 400ml 990.-


Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Glisskur volumen növelő kék dobozos hajbalzsamom, amit istenítettem, de mihelyst beleszagoltam a Glamour napokon féláron beszerzett Oil Nutritive változatába, annak is a legmélyebb mandarin illatába, - emez úgy letaszítá a trónról a hajelnehezítős, összegubancolós hatású elődjét, hogy uccu neki fuss, repült is a kukába.
   Pihe puha a hajam tőle már szárítás közben is, így szinte gyerekjáték beszárítanom a hajamat, és több napig szinte ugyanolyan a fazonja. A másik balzsam egy agymenés! Ilyen közelharcot még nem vívtam a félhullámos hajammal, mint a szeptemberi esős, párás napokon, amikor azt használtam. Egy jajmány volt! 


És most mutatok két Makeup plázás újdonságot
Van itthon egy kis alapozóm, amihez megvettem ezt a viszonylag olcsó Beauty Uk prime fx primert.


... 20ml 1600.- ennyi pénzért egy víztiszta, selymes tapintású, full szilikon gélt kapunk, ami az arcunkra felkenve egy finom alapot ad, és amin nagyon szépen terül az alapozó. Én a legvacakabb BB-met is rákentem így sokkal egységesebb lett a bőröm tőle.


Aki nem szereti az olajos szemfestéklemosókat, annak szívesen ajánlom a farncia MaqPro Professional demaquillant cils speciális szempillatisztító folyadékot. /Már amikor kapható...most épp elfogyott!/ Nagyon kíméletes a szemmel, nem pattog ki tőle a bőröm. Nálam ez a legfőbb szempont, mivel a Balea kétfázisú szemfestéklemosója gyakran okozott hasonló problémákat. Nincs kedvem sminkelni sem, ha estére meg tele vagyok ragyákkal a lemosóktól. Így spórolni sincs ezen kedvem, ha egyszerűen van olyan termék ami jó a bőrömnek, akkor inkább megveszem. 60ml -1225.-


Ebben a hónapban mi volt a kedvenc kencétek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése