2014. november 9., vasárnap

In the Jungle nailart


...van hogy egy lakk több hónapig porosodik nálam a szekrényben, mert még nem tudom mivel is kombinálhatnám. Ennek a nailartnak az alapja a S-he 317 duokróm, ami egy az egyben a Chanel Peridot dupe-ja. Erre festettem fel akrillal ezt a vad mintát, ami nem is tudom mire hasonlít?! Tollas, szőrős, kígyós?!
Szóval ez most elég vad! :D
A blogomban már tesztelt BPS ecsetkészletet használtam hozzá.


Egyébként nem olyan bonyolult mint amilyennek látszik...
Először sötétbarna akrillal kis leveleket festettem, amiket az egyik végén árnyékoltam pár vonallal, a másik végükbe meg fehér pöttyöt tettem az ecsettel. Utána a levelek között világosabb barnával finom vonalakat húztam, és végül ezeket is itt-ott kiemeltem fehér húzásokkal.


Muszáj volt lefotóznom a bal kezemet is, ezen sokkal elnagyoltabbak lettek a minták, és jobban is tetszenek!
Pedig jobbkezes vagyok...
Eddig ötletem sem volt, hogy állvány nélkül hogy fotózzak bal kezet...időzítővel... :D



S-he stylezone 317, sajnos már nem kapható!


Zene!


8 megjegyzés:

  1. Különleges , érdekes és nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, nagyon ütős lett! :) A színek és a minta is nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
  3. Mindkét kézen ilyen szép? Hűha! Szerintem madártollas, de kinek mi jut róla eszébe :) Fantasztikusan ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Wow, le a kalappal!
    Mindig csodálom azokat az embereket, akik kézzel ilyen szépségeket tudnak alkotni :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg elég vad, szerintem én megelégednék azzal is, ha csak egy körmöm lenne ilyen :D Viszont nagyon mutatós! :) Ügyes!

    VálaszTörlés
  6. Azta, ez valami csodaszép, nagyon ügyes vagy. Csak ámulok, én sosem tudnék ilyet.

    VálaszTörlés
  7. Rögtön felismertem az alaplakkot! :) Ez a darab nekem is megvan. Nem is tudtam, hogy már nem kapható. :( Tavaly tavasszal-kora nyáron hatalmas nagy kedvencem volt, de azóta elő sem vettem. A napokban gondolkodtam, hogy elég csúnya így elhanyagolni a kis drágát, talán alkotok a közeljövőben én is vele valamit. :) A te mintád mindenesetre nagyon bejövős. :)

    VálaszTörlés