2014. november 22., szombat

Nailart Rival de Loop - #01 dreamland

  Egy egyszerűbb nailartot hoztam ezzel a nagyon jó minőségű új holóval.
Nekem nagyon tetszik, a visszafogott és nőies mályva színe, a holózásból pedig a narancs és némi lila érvényesül. Szerintem sokkal szebb a fénye moyránál, nem olyan macerás lakk, nem szedi vissza a második réteg az alsót, és széles az ecsete. Valamint extra fizikai terhelésnek tettem ki velük a körmeimet, mert olyan helyen is dolgozom, ahol a körmeim hegye igen csak igénybe van véve. Ilyenkor a felkent lakkok némelyike szó szerint lepattog a nap közepére! Ez meg éppen hogy csak megkopott!


A nyomdázás ezzel a lakkal nekem csak világos alapon érvényesült!
A finom vonalakat a már tesztelt BPS nyomdalemezzel készítettem.
Épp tegnap jött meg az újabb rendelésem a BPS-től, alig várom hogy kipróbáljam a csodaszép mintákat! :))




23 megjegyzés:

  1. Sajnos nálunk még nem volt a Rossmannban. Krémesenszépazélet blogján láttam összehasonlítást a Moyrával, olcsóbb, melegebb színű és tartósabb, ha látnék valahol ilyen lakkot, azt venném meg, nem a Moyra-utánpótlást. Nagyon tetszik a mani, gondolkodtam is, hogy csináltad a mintát, de aztán elolvastam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hamar feltöltik a készleteket... :) Szuperek a BPS lemezek, és néha akciósan egész jól ki lehet őket fogni árban is.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a lakk, csodás, kifinomult. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! Nekem a körmömön tetszett csak meg igazán, amikor már felkentem.. :)

      Törlés
  3. én is örülök, hogy megvettem, pont tegnap kentem fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha nem árt valamit újítani, főleg ennyi pénzért.. :)

      Törlés
  4. Hű, nagyon jól sikerült mani!
    Napok óta megvásároltam ezt a lakkot is, de valahogy nincsen kedvem körmöt festeni..pedig hétfőn Manikűrvadász :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Én nagyon stresszeltem az egyik nap, és akkor a Manikűdvadászós festéssel vezettem le a feszkót. Remélem az is tetszeni fog majd.. :))

      Törlés
  5. gyönyörű manikűr nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Pedig olyan egyszerű választottam, hogy nem is gondoltam, hogy ennyi embernek fog tetszeni. :)

      Törlés
  6. Ígéretes szépség a leírtak alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is bármikor hordható csak úgy önmagában is... :)

      Törlés
  7. Nagyon jók ezek a lakkok, én is szereztem be belőlük, mondjuk holo-t pont nem kaptam sajnos. De hamarosan remélem újratöltik az állványokat.

    VálaszTörlés
  8. De szép lett, nagyon tetszik a színe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Sokkal szebb mint egy sima mályva! :)

      Törlés
  9. Gyönyörű ez a szín is, nagyon tetszett már Odilnál is, úgyhogy megvettem ezt is és a lilát is :D

    VálaszTörlés