2014. november 2., vasárnap

Teszt - Born Pretty Store Qgirl-016 nyomdalemez + lila fémes nailart

 Sziasztok Lányok!

Elérkeztünk a mostani utolsó Born Pretty Store-os teszthez, amiben egy klassz kis lemez kerül sorra.
A kínálatból ezt választottam ki, a minták miatt. A csíkok, a virágok jöhetnek nálam ezrével.. :))
   Nagyon meglepődtem a lemezen, amikor megkaptam, mert nem az a régifajta a szélén éles, lapos lemez, hanem szép fényes és ráadásul finoman lekerekített az anyag széle körben, már ettől olyan minőségi érzése van az embernek. Az új kollekciós lemezek is már biztosan ugyanilyenek. Hiába, ők is kénytelenek a trendekkel lépést tartani, hogy felvehessék a versenyt a nagyobb márkákkal. Mostanában bocsátottak útjára két új lemez kollekciót, amiből már pár darabot a nagy akciós BPS napon be is szereztem, alig várom, hogy megérkezzenek.
   A lemez 56mm átmérőjű, tehát elég kicsi, viszont ezeket e teli mintákat elég jól fel lehet venni a párnára.
A csíkos minták nagyon tetszenek rajta, viszont nem ártott volna valami olyan csíkozás amiben nem is túl közeliek, illetve nem is túl távoliak a csíkok. Ha telibe nyomjuk, akkor a sűrű csíkozás miatt nem látszik az alaplakk, a ritkásnál meg vízszintesen lehet inkább kihasználni a mintát. A csillagokat nem különösebben értem, hogy hogy kerülnek ide. Nekem olyan sportmez érzésem van tőle, ilyen amerikai stílusú modern pólókhoz el tudok vele képzelni manikűrt, de én nem biztos, hogy kezdek velük bármit is.. :)) /Elnézést kérek a maszatokért, hiába tisztítottam meg a lemezt, a vaku minden koszt felnagyít.. /


A kis virágmintát választottam a nyomdázáshoz, amit egy régi L'oreal lakkal készítettem.


A hüvelykujjamon nem lehet kivenni, hogy mi történt..kicsit elbénáztam a nyomdázást.. :D
Az alapszínt két külön lakkréteg adja, így egy különleges, metálos lila színt kaptam a párosításukkal.



  • Catrice 14 Purple Reign - A legalsó réteg
  • Color Fever - violet frost - ezzel metálosítottam, már nem kapható amerikai lakk
  • L'oreal La Collection Platium - 304 - a nyodalakkom, régi darab

A nyomdalemezt ITT tudjátok megvásárolni!
ARTTX31 kódomat használva 10%-ot kaptok a rendelésetekből!



11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az alapszín és a minta is :)

    VálaszTörlés
  2. A virágok a legjobbak a lemezről :) Szép manikűr.

    VálaszTörlés
  3. Szép lett! :)
    Kíváncsian várom, hogy megérkezzenek a lemezeim a BPS-től, remélem azok is ilyen jó minőségűek lesznek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :))Hát nagyon remélem, hogy szuperek lesznek, már ideje volt, hogy minőséget készítsenek. Remélem egyre több trendi mintájuk is lesz. :))

      Törlés
  4. Nagyon várom már az én kis palettámat is, ami nem akar megérkezni…
    Rettenetesen tetszik a manikűröd, ezek a virágok nagyon szépek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)) Nekem 1 hónap alatt érkezett meg. Remélem megérkezik neked is. :))

      Törlés
  5. Nagyon szép a minta és az alapszín nagyon megfelelő ennek a periódusnak.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű minta és színek, áá minden passzol együtt!! Hűűűű!! <3

    VálaszTörlés