2014. november 11., kedd

NOTD - Lila festett virágos

...hiába, két nap  és megunom a manimat...
Az alapszínt két lakk rétegzésével festettem fel, így kaptam ezt a lilás pink árnyalatot...


..amin nagyon jól érvényesül az F&F Pink Diamond glitteres homoklakkja. 
Imádom ezeket a glitteres homoklakkokat! 
Ezt a lakkot a Tescoban szereztem, mostmár féláron, egy duo párosításban. A gyönyörű swatchokat róluk, nézzétek meg Odilnál!


Kissé elnagyoltak lettek az akrillal festett virágok /világos-, sötétlila és fehér festék/, de becsületemre legyen mondva, a jobb kezemre is felfestettem őket bal kézzel.. :D Hát valamennyire hasonlít...maradjunk annyiban...


A két jobbszélső lakk már nem kapható, az F&F talán elvétve igen, kiárusításon. 
A középső lakk van legalulra rétegezve, ami felfestve nem ilyen sötét lila, mint az üvegben, hanem egy erős ütős pinkes lila!


12 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam ,hogy az F&F-nek is van körömlakkja :D
    Nagyon szép lett a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ám! 4 féle duót adtak ki, ami mostanában akciós. Hogy adnak e még ki, azt nem tudom.... :))

      Törlés
  2. Nagyon szép, pláné a festet virágok. Én is álltalában 2 naponként festem a körmeim, de kb. 1 hete csórék a körmeim, még kell levegözzenek is egy kicsit.
    Nem kaptam Tibolina kéz krémet, voltam legalább 6 gyógyszertárba de senki sem hallott róla, majd megpróbálom máskor is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van mikor én is levegőztetem.
      Igen nem mindenhol ismerik... :))

      Törlés
  3. Sajna én is kétnaponta megunom a lakkozásomat, de egy ilyen szép virágos manit biztos tovább viselnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...akkor nem csak én vagyok egyedül ezzel... :)) Köszönöm! :))

      Törlés
  4. Fantasztikus, becsülöm a türelmedet, hogy ilyen aprólékosat tudsz alkotni :)

    VálaszTörlés