2014. november 27., csütörtök

Jégbe zárt tollak nailart

  Sziasztok Lányok!

Ezúttal nem kifejezetten karácsonyi nailart volt a célom, hanem csak úgy a saját kedvemre kísérleteztem a színekkel...


Először felkentem ezt az amerikai lakkot, amit már nem gyártanak... a neve Blue Frost. Érdekes, jeges, kékes lilás árnyalatú, fémes hatású lakk, ami rendkívül gyorsan félmattra szárad.


Majd felkentem rá két rétegben a Jolly France 54 glitter topper szikrázó angyalpor szerű lakkját... :D
Na így már sokkal jobban tetszett, mert direkt fényben jó csillogós lett... és egy kicsit rózsaszínesebb is.


Aztán azon tanakodtam, hogy mivel tudnék rá nyomdázni valami karácsonyi mintát... na igen, de nekem nincs olyan, sőt egy darab ilyet nem rendeltem, mert nem tetszett a csillag, a szarvas, a norvég minta, a hópehely...áááá minek... Végül eljutottam a vadzsi új BP-19 lemezemig /most éppen féláron rendelhetitek meg, kaptok még 10%-ot, ha a blogom oldalsávjában lévő kódomat is felhasználjátok/, annak is a kis toll mintájáig.
Annyira finoman van vésve a minta, hogy nagyon finom maga a toll rajz is. De lehet ez színtől függően fenyőág vagy nyáron akár pálmalevél is, sőt egymásra nyomva is csodaszép.


....ezek az angyalok...nekem már teljesítették is három kívánságomat... :D

  1. Ne kerüljön sokba!
  2. Vadászhattam egy eredeti színt...
  3. ...amit felhasználhattam egy ötletes maniba.

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :) Légies, nőies, de tényleg valahogy téli hangulatú is.

    VálaszTörlés
  2. szép lett, ez a lemez most érkezett meg nekem is, alig várom, hogy kipróbáljam :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Mondjuk a csillámos lakkal nekem már kicsit sok, de az alaplakk valami csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a végeredmény, én megnéztem volna úgy is a manit, hogy először csak kék (?) lakk van a körmeiden, utána a Jollie France és végül a kész mani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az ötletet, fogom is hasznosítani.. :))

      Törlés
  5. Ez nem tetszik...hanem imádom, annyira szepen mutat a két körömlakk, na meg a nyomdázás perfektűl rá illik.

    VálaszTörlés
  6. Belelopta magát a szívembe. :)

    VálaszTörlés
  7. annyira csodálatos ez a manikűr, hogy mindig újra és újra megnézem *.*

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű, tetszik ez a holo hatás!!

    VálaszTörlés
  9. Jaj, de gyönyörű lett, olyan jegesen elegáns :)

    VálaszTörlés