2014. november 14., péntek

Rival de Loop Young - #31 magic dream

Sziasztok Lányok!

Megérkezett a Rossmann üzletekbe a Rival de Loop Young kollekció új állványokkal.
Sajnos még nem mindenhol terpeszkedett el a készlet, de a Westendben és Jászai Mari téren lévő üzletekben már biztosan kapható.
Vettem is pár lakkot, úgyhogy tőlem szokatlanul, minden faxni és díszítés nélkül mutatok párat.
  Ez a magic dream szín, számomra egy meghatározhatatlan kategóriájú lakk.
DUOKRÓM PEHELY?!
...mint a Mátrix című film kategóriája a szájberscifikungfutriller... :D
Nos mindent megkapunk ebben a lakkban amit csak különlegességként össze lehet sűríteni egyben.
Nekem teljesen fotózhatatlan volt, mert ahány fény, annyiféle arcát mutatta ez a különleges szín.
Így én inkább a hidegebb árnyalatát emeltem ki.


Tehát valami meleg, mágikus lila alaplakkban, zöldes arany pelyhek úszkálnak, és ezek verik vissza a fényt, hol melegebben, hol hidegebben a fény színének megfelelően. Ugyanakkor az egész színjáték folyamán pluszban megjelenik egy sejtelmes kék is. Ezt nem is tudtam megfejteni, hogy az alaplakk, vagy a pelyhek duokróm játéka ez a ráadás. Szóval teljesen igaz rá a varázslatos álom megnevezés.
Két rétegben szépen fed már, nagyon picit lassabban szárad és lemosásnál az összes ujjunk körben csillámos lesz...
Potom 9ml/400.- Ft-ért a magic dream, egy nagyon merész, fémes hatású, elegáns színkombináció!




A nagy kékség...



17 megjegyzés:

  1. Gondolkodtam rajta, de végül nem vettem meg, egyelőre tudok nélküle élni, de határozottan nem csúnya. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ennek örülök! Még én is barátkozom vele...

      Törlés
  2. Ezt én is nézegettem, de valahogy még mindig nem tudom eldönteni... Mindenesetre ilyen áron nem nagy rizikó, és akármikor jól jöhet ;) Köszi a gyors tesztet!

    VálaszTörlés
  3. Nos, ez határozottan jól néz ki! :)
    Le is ellenőrzöm délután, hogy hozzánk a világ végére ideért-e már valami ezekből :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekezz, nehogy lerabolják az első szortimentet! :))

      Törlés
  4. De tetszik!!! volt a kosaramban, de visszatettem... lehet, hogy nem kellett volna:(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a lakk, csak legyen egy kis időm a következő héten, le is csekkolom őket valamelyik Rossmannban! :) Az eddigi blogos swatchok alapján ígéretesek. :)

    VálaszTörlés
  6. Hm, ezek a fényes lakkok nekem inkább csak nyomdamintának vagy alapnak jönnek be, így magában sok, bár tény, hogy látni kell 10 körmön ahhoz, hogy eldöntsem, tetszik-e vagy sem.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű, nagyon jól áll ez a szín, én is szeretnék majd :)

    VálaszTörlés