2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász 13. forduló - Fekete csipke legyező



  Az e havi Manikűrvadász háziasszonya Andi a MyMomentNails blog írója. 
Kedves Andi köszönjük a szervezést! :))
  Nagyon örülnék, ha előre tudnám, hogy ki lesz a következő háziasszony, hogy ne csak úgy véletlenül akadjak rá a következő kihívásra, mivel nagy örömmel veszek részt rajta, és nem szeretnék lemaradni egyről sem. :))
  Ezúttal Szilvi blogjáról kellett vadásznom a sorsolás szerint.
Nem vadásztam tőle konkrét manit, viszont némi vagány fekete Goth-ságot... a gothivációi alapján igen! :D 
Nagyon szeretem Szilvi blogját olvasni, őszinte, nyitott személyisége csak úgy vonzza az olvasókat!
Ez a legutóbbi legpazarabb manija:


A manim...


  Nem tudom elmondani, milyen jókor jött ez a Manikűrvadász. Feleslegesen stresszeltem magam valamin, és semmivel nem tudtam hatásosan elterelni a figyelmemet, csak a manikűrözéssel.
Úgyhogy ez a nyomdázás vagy egy órán át tartott, de csak az egyik kezemre készítettem el a csipkés legyező mintákat ezzel a matricás nyomda technikával, amit még előtte nem igazán próbáltam. 
A minta a Moyou Bridal Collection 07 lemezével készült, amit jó darabig szinte lehetetlen volt beszerezni, annyira népszerű lett. Hála a körmös fórumnak és Zizitimnek, csak sikerült. :))
Bár meg kell mondjam őszintén, rajtam eléggé kifogott, ugyanis nem egyszerű felnyomdázni a totál szimmetrikus mintákat. Mélyebb is a véset, és egy BPS lemezzel én valahogy könnyebben nyomdázok.
Szóval nekem marad a matrica technika ennél a lemeznél, mert a félre nyomkodott szimmetrikus minták nem igazán szépek, és nem kis bosszúság újra festeni az összes körmöt az elrontott nyomdázás miatt.


Gondoltam letörlöm a manit a másnapi, körmöket erősen igénybe vevő munkám miatt...de annyi időt fektettem bele, hogy végül nem tettem.
A színét sehogy sem bírtam lefényképezni sajnos. Nem lila, hanem gyönyörű szikrázó pinkes lila!
Az a jó élénk! Bordós jobb lett volna, de még nincs megfelelő árnyalat a táramban..


A lemezről, csak a minta felső részét használtam.
A S-he /245/ lakkot nem akartam megtartani, de kiderült, hogy tudok vele nyomdázni, úgyhogy mégis megtartva... :D



24 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, kicsit olyan egzotikus a minta miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem látok ebben semmi egzotikusat, max egy vadító spanyol tangóra emlékeztet. :D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, tényleg kissé spanyol táncosnős a hatás :D

    VálaszTörlés
  3. Ez durván nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  4. Kicsit el vagyok most kenődve! Lehet spanyolos lett, ne is gothos, és jobb lenne törölni az egészet.
    Csak most is és az nap is nagyon fáradt voltam... :(

    VálaszTörlés
  5. Lolli, ne szomorkodj, szerintem abszolút gótos ez a manikűr, már csak a színvilága miatt is, de nekem a legyező is hozzá passzol :) Nagyon boldog vagyok, hogy úgymond megihlettelek ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Nagyon elfáradtam az nap, előre kellet volna időzítenem a posztot.. :))

      Törlés
  6. Szuper lett! Ezt a she lakkot épp ma vettem meg, olyan szép. :) A következő manikűrvadászatról szerintem Isabellánál találsz majd infót, ő a biztos forrás :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép a nyomdázott minta és a lila árnyalatokat nagyon szépen összekombináltad.
    Én is megnyugszom amikor körmöt festek :)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett :) Nem mondod, hogy le szoktad mosni a műveket, ha elkészülnek?!?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem emlékszem ilyenre, csak a munkahelyemen nem akartam ilyen erős maniban mutatkozni, de csak megtartottam. :)

      Törlés
  9. Szerelem lett ez a manikűröd! <3

    VálaszTörlés
  10. Az a két lila lakk együtt valami csodaszép!

    VálaszTörlés