2014. szeptember 1., hétfő

Moyra - újabb színek már az ősz jegyében!

Most frissibe vadásztam ezeket színminta összeállításokat, amiken a Moyra új őszi kollekciói szerepelnek.
Nagyon szeretem a Moyrát...lehet Moyra rajongó leszek! :))

A Gel look kollekció új színei két világossal, valamint padlizsánok, és sötét lilák kombinációival.


Az új selymes fényű Silk Nude Effect sorozat, nem a megszokott világoskék és rózsaszín vonalon, hanem a mályvák és lilák árnyalatait meglovagolva..

Huhh micsoda frissítő kék színek az Aqua Jeans sorozatban! A legalsó Deep Forestre máris kíváncsi vagyok!

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek!
    A gel look aranya és a sötétebb színei nagyon csábítanak, az Aqua jeans nekem inkább nyári kollekció lehetne. Kíváncsian várom őket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja ez arany.... :D Jó tudni! Igen az nekem is nyári a másik.. :))

      Törlés
    2. Igen...én meg nem tudok olvasni... :D

      Törlés
  2. Jaj, ez nem igaz, hogy a Moyra megint miket talál ki!! Muszáj lesz vennem pár effect lakkot. Már bolondnak néznek a boltban, hogy megint lakkot veszek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, szerintem engem is... :D Szerintem örülnek, hogy növekszik a forgalmuk. Remélem sok új lakkot találnak ki még nekünk.

      Törlés