2014. szeptember 25., csütörtök

Jollie France 54 glitter topper- A felfedezetlen szépség

  Eredetileg a Golden Rose Rich Color 104-et teszteltem volna, de úgy is tudom hogy egy színt, csak úgy szimplán nem kenek fel az összes körmömre. Úgyhogy kombináltam is ezt a fakó padlizsán lila lakkot egy finom pasztell lilával, és a Jollie France 54-es glitteres lakkjával. 
Amúgy ki a manó megy be manapság a 100 forintos boltba, hogy valami különlegeset vegyen ebbe a naponta ránk boruló lakk dömpingben?! Ez a lakk is sokáig a fiókomban hentergett, mire rájöttem, hogy hova kell kenni. Van már egy régebbi holos Moyra lakkom, csak abban annyira aprók a pici holo szemek, hogy sósnak tűnik a körmöm, és a csillanásuk sem vált be ragyogó reményeket...
  Itt is multicsillámos holo szemek, valamint apró réz glitterek úszkálnak a rózsás-mályvásra színezett alaplakkban. Első felkenéskor persze hogy egy csalódás, mivel a szimpla körömre kenve semmi nem látszik belőle.
A lakkot a lilás árnyalatokkal kezdve, a sötétebb mályvás, barnás, bordós lakkokra kenve varázsolhatjuk ki az eszméletlen holo szórást. Természetesen megspékelve fedőlakkal, hogy legyen tere is ennek a pazar csillogásnak. A lakkot két rétegben kentem fel az alapszínekre. Jól szárad, semmi gond vele...


Itt is sósnak tűnik, de éles fénynél valami csodaszép!



  •  Golden Rose Roch Color 104
  • Oriflame The One - Lilac Silk
  • Jollie France 54 Glitter - 400 Ft körül

9 megjegyzés:

  1. Jó lett, mostanában már nem utálom a lilát :) Főleg a világos tetszik!! Nem szabad leszólni az olcsó lakkokat, a Jollie France nagyon jó kis lakk volt kamaszkoromban, most pedig a Moyra a kedvencem, pedig vannak drágább lakkjaim is.

    VálaszTörlés
  2. Csodás ez a mani. :) Imádom a lilát, szóval meg vagyok véve kilóra. :D

    VálaszTörlés
  3. A GR lakkokat és a JF lakkokat is nagyon szeretem, szerintem kiváló az ár-érték arányuk. Ja, és a lilát is szeretem, mindenféle árnyalatát. Az olcsóbb lakkok közül a Moyra-t és a Lovely-t szeretem még nagyon.

    VálaszTörlés
  4. Igazán szép az a JF lakk, bár én mindent szeretek ami csillog:D tetszik a manid ^_^

    VálaszTörlés
  5. Ugy a GR mind az Oriflame körömlakk színe gyönyörű, de a csillámporos a megnyerte nagyon a szívemet.

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép összeállítás, tetszik, ahogy játszottál a színekkel. :) Egyetértek, néha a legolcsóbb lakkokból is csodákat lehet kihozni.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép színek, gyönyörű manikűr :)

    VálaszTörlés