2014. szeptember 30., kedd

Szeptemberi kedvencek


  Lassan egyre hidegebb a levegő esténként, a nap sugarai ritkábban melengetnek át minket.
Lássuk a make-up listám,  hogy mik mostanság az őszi kedvenceim.


   A bal felső sarokban a Balea Soft and Clear pattanástalanító gél. Hosszas küzdelem árán sikerült vele eltüntetni a homlokomról egy óriási fájdalmas puklit, mindenféle nyomogatás nélkül. Azóta rendszeresen használom inkább csak esténként, mivel fényes nyomot hagy maga után.



Végre elővehetem az édesebb, melegebb virágos parfümömet, az Oriflame Volare Magnoliát!


A kedvenc őszi dzsekim színe petrol kék, mi is illene hozzá jobban mint a Catrice Liquid Metal 060 Petrol Pan szemhéjfesték. Még pár hete leárazáson szereztem meg. Imádok leárazásokon vadászni...


A kedvenc rohangálós szemhéj ceruzám a Catrice Le Grand Bleu sorozatából a C02 Underwather Laugh, ragyogó halvány mályva színben,- csak felkenem és már futok is... vagy röhögök tőle a víz alatt? :D
Szert tettem egy ingyen ajándék szempilla spirálra az Yves Rochertól, végre ezzel lecserélem a megunt Lovley Curling Pump Up spirálomat, amit elég nehezen lehet lemosni.
Nekem a Sexy Pulp igazán vékony csomómentes hosszú szempillákat csinál. :)) Még a párom is csodálkozva kérdezte, hogy mitől letettek ekkorák a pilláim? Juhéé!

Nektek van olyan makeup újdonság amit ősszel megszerettetek?

7 megjegyzés:

  1. Szerencsére nagyon ritkán van az arcomon pattanás, de ha mégis, én a Babylove pelenkakiütés elleni krémét kenem rá. Csak este, mert fehér, de tökéletesen megnyugtatja a bőrt (a párom borotválkozás után használja a bőre nyugtatására)
    Ez a petrolkék szemhéjpúder nekem is megvan, de kicsit elhanyagoltam, elő is veszem holnap! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a babylovos ötletet, lehet én is kipróbálom... :)
      A petrol kéket az iconic3 legvilágosabb fényes szemhéjpúderével is szoktam kombinálni.

      Törlés
  2. Azt a pattanástalanító krémet megnézem magamnak. :D Anyukám mindig azon nevet, hogy van kb. 3-4 a készletemben csak mert 1 hónapban 1x van egy pattanásom. :D De ha van, akkor mindent bevetek, hogy eltűnjön. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sajnos gyakrabban előfordul, én is rühellem őket... :D

      Törlés
  3. A Catrice szemhéjfesték szine nagyon szép. Én a barna és a vörös árnyalatokat kedvelem ősszel, de igyekszem, hogy ne vásároljak sok új kozmetikumot...inkább veszek helyébe körömlakkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj lakkok, ne is mond, annyi újdonság van a közelgő évszak alkalmával, hogy őrület. :D

      Törlés
  4. Nekem gyulladt bőrre a Bioderma Cicabio vált be, esténként azt kenem fel. De nem szoktam kimondottan pattanástalanító termékeket használni, mert csak konzerválja a problémát.

    VálaszTörlés