2014. szeptember 23., kedd

Beauty Shopping: Yves Rocher, Balea, Rossmann, Nailland

   
   Az utóbbi időben nagyon szenvedtem a vegyes arcbőrömmel, így muszáj volt valami jó kis hidratáló után nézni, ami egyáltalán nem irritál.
A krémmánián nézelődve ötlött a szemembe az új Yves Rocher Sebo Vegetal arckrém. Még nyaralás előtt szereztem be, így közben teszteltem is, hogy hogy viselkedik. Nagyon jól, végre semmi kellemetlen viszkető pötty nem jön ki az arcomon. Ezen felbuzdulva, most megvásároltam hozzá az arctisztítót is. A hidratáló maszkját valószínű nem fogom megvenni, mivel kaolin tartalmú, és a száraz foltok csak nem olyan rég tűntek el a bőrömről. De már wishlisten van a Naturissimo Alga Spa Maszk, amit szintén a krémmániáról lestem le, ezzel remélhetőleg teljes lesz majd a bőrápoló programom.
   Egerben a nyaralás során megleptem magam a Balea új kiadású testvaj sorozatával.
Az édes illatokban fürdőző bestseller rajongók ki ne hagyják!
Hibiszkusz-sheavaj, gránátalma-kakaóvaj, valamint aloe vera-mangó magvaj van ezúttal egy kötetbe sűrítve. Az első fejezet a virágos nőcis illatok rajongóinak ajánlható, némi nagyis beütéssel. A második fejezet a menő csokis sütiket sütő konyhalányok kedvence lesz, még a bőrükön keresztül is ez az illat fog érződni. Végül a harmadik fejezet a tejben vajban fürdők mangó joghurt illatú pakolása... az igazi istenkirálylány illat! :))


   Végre beszereztem az Isana Acetonmentes Tégelyes Körömlakklemosóját. Az hagyján, hogy nem kell több kiló papírzsepit elhasználni a lemosáshoz, de még fincsi barackos illatú is lesz az összes ujjunk vége. Belül egy óriási puha szivacs van, amibe beleforgatva az ujjainkat pillanatok alatt lejön az összes körömlakk, a glitterest is beleértve.... ó hogy mi a manónak vettem még egy üveg mandulás Isanát...ott fog megporosodni.
   A naillandnál beszereztem két Golden Rose Rich Colour lakkot, a 104-es tompa padlizsánt, és az 54-es nude púderrózsaszínt. Hiába, hadilábon állok mostanság a barnákkal. Nekem valahogy mind egyformának tűnik...mint a Kínaiak... Így inkább a fakó színeknél kötöttem ki.
A 104-es egyébként kísértetiesen hasonlít a Moyra Gel Look 925 Desirée-re. Ez utóbbit vettem meg ajándékba a közel 70 éves anyukámnak... bár ő inkább show you feet lakknak használja a lábára. :))
Na majd elcsenem tőle és megvizslatom újból... Szerintem neki is beszerzek egy ilyen szuper Isana lemosót, mert "úgyis lekopik" címszóval nem festi a körmeit. Talán így lesz kedve pingálni.
   Végül sok sok Pancsi dicséret láttán, betankoltam a két híres alap nyomda lakkot az Essence-től.
Már alig várom, hogy megérkezzenek az új lemezeim...tűkön ülök minden nap, és epekedve nyitogatom a postaládám! 


5 megjegyzés:

  1. Nekem is sebo vegetal arckrémem van, csak az szérum, de meg vagyok vele elégedve: ) Hű a lakkokkal majd maniiiii *-*

    VálaszTörlés
  2. GR lakkokra nagyon kíváncsi vagyok :) Lesz róluk teszt ??

    VálaszTörlés
  3. Okés! Látom többeteket érdekel, így akkor igen! :))

    VálaszTörlés
  4. A nem csillámos lakkokhoz azért elhasználhatod még azt a másik Isanát, csak vegyél hozzá vattakorongot, mert azzal sokkal hatékonyabb a lemosás, mint zsebkendővel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel már próbálkoztam, de olyan mértékben felbolyhozódott a vattapamacsom, hogy idegességemben rögtön visszatértem a papírzsepihez.. :D

      Törlés