2014. szeptember 5., péntek

Fémes brokát

 Mostanában nem volt kedvem körmöt artolni, mivel elkészítettem a következő manikűrvadász fordulóra a pályázatomat, és eme pályázatomban 5 napig gyönyörködtem... :D Le sem akartam mosni, dehát elpattant egy húr...izé a lakk. Muszály volt kicsit előre dolgoznom, mert sűrű hetek várnak rám. Nyaralda, orvosda...ááá..na mindegy már nem is sorolom.
 Ágitól ma megérkezett egy lemezem amit a legutóbbi blog salején szereztem, és küldött nekem még egy rakat ajit is mellé...
Köszi Ági! :))
Többek között egy kis essence lemezt küldött, amivel a mai francia virágmintát készítettem.
Az alap Catrice lakkot a most kifutó szériából vettem, és nem is nagyon tudtam vele sok mindent kezdeni egész eddig. Egy aranyló halványliláról van szó, ami néha szürkésnek tűnik. Szóval hordja a manó csak úgy simán, nekem biztos kell rá valami minta. :D

Az alsó mintát használtam fémes lilával nyomva a köröm szélén, és az oldalán, majd egy kis mályvát is nyomtam vele... Egyedül a hüvelykujjamra tettem egy ilyen nagy virágot a többi közé.
/Jé ott az ujjlenyomatom.../

 ...a szabálytalan apró minta szépen fénylik...

..még jó hogy ősz van, simán lehet hordani tavaszi manit... Egyébként tök jól feldobja az általában szürke outfitjeimet, legalább valami szín is van rajtam. Na ezt se mosom le vagy 5 napig... :D



  • Catrice 30 Lilactric
  • L'oreal La Collection Platinum 304 - ősrégi fiókban hányódott darab
  • Miss Sporty Clubbing Colors 205  - fémes mályva /füstkarikás effekttel/
  • Moyra Mega Gloss fedőlakk
  • essence nyomda lemez

9 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon durván jól néz ki *-*

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűszép lett! :)
    Ugyanez a bajom ezzel a Catrice lakkal nekem is: én lilát szerettem volna, ez viszont inkább csak lilás szürke, önmagában nem tetszik.
    Így összenyomdázva viszont szuper, lilábbnak látom az alaplakkot is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Semmiféle lila festéssel összekombinálva nem tetszett...egész eddig. :))

      Törlés
  3. Huuu, ez nekem annyira nagyon tetszik. Egy, hogy imádom a lila árnyalatokat és kettő, hogy a minta hihetetlen szépen fénylik az alap színen. Egyszerű de nagyszerű!

    VálaszTörlés
  4. Annyira tetszik! Bármikor elfogadnék egy ilyen manikűrt!:)

    VálaszTörlés
  5. wow, bámulatos lett, nagyon finom és elegáns manikűr!!

    VálaszTörlés