2014. szeptember 8., hétfő

Manikűrvadász 11. forduló


A manikűrvadász 11. fordulójának háziasszonya ezúttal Pancsi volt.
Egy egyszerű manit választottam Azrail blogjáról...


...amit a következőképp tuningoltam meg:


Az eredeti manit megfordítottam, tehát a körömvégek csupasz rózsaszínek, és a köröm belseje glitteres.
Nekem sem hasonló lakkom, sem glitterem nem volt, így a saját lakkjaimból válogattam össze egy hasonló kombót. Alapként minden körmömre festettem 2 réteg Lovely St. Tropez halvány rózsaszín lakkot, utána 1-1 réteg moyra jelly fehéret kentem. Belülre, legfelülre került a Lovely Rio lakkja, amelyből legnagyobb örömömre ebben a maniban igen jól érvényesültek a hideg pink glitterek.
A lakkozás után egyből felfestettem ezeket a finom fehér szabálytalan vonalkákat akrilfestékkel, egy kb. 1cm-es pemzli hosszúságú ecsettel, amit kénytelen voltam vékonyra megnyírni, mert jó bumszli volt...
Végül fedőlakkal zártam le a kompozíciót.
Imádtam, ahogy felfestettem, le sem mostam 5 napig... :))
Köszönöm a játékot!:))



  •  Lovely St.Tropez 3 - Selymes rózsaszín
  • Moyra 34 - Jelly fehér
  • Lovely Rio nr.1 - Pink glitteres ezüst homoklakk
  • Fehér akrilfesték
  • Hosszú szőrű vékony ecset
  • Moyra Mega Gloss fedőlakk

23 megjegyzés:

  1. Nem szalon képes az a szó ami először eszembe jutott, de ez valami brutál mód szép *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez itt a brutál szalon... :D Köszönöm! Örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés
  2. brutál jó lett :D Imádom a színválasztásod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Öröm volt inspirálódni ebben a játékban!

      Törlés
  3. Hú, nagyon jó lett! :) Bejelentkeznék hozzád egy festésre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági! Eddig ez a legnagyobb dicséret itt a blogomon! :D Nagyon jól esik!

      Törlés
  4. Wow! Ismét gyönyörűt alkottál! :)

    VálaszTörlés
  5. Hű ez tényleg csodaszép lett! :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/08/nyarbucsuztato-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  6. Jujjjj :) Nagyon jó lett :D általában nem szeretem azokat a vonalakat mik csak úgy hullámoznak a körmön, de ez jól mutat :)

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Atyaég, de gyönyörű! *.* Bárcsak ilyen ügyes lennék én is :P

    VálaszTörlés
  8. Úh! Ez igen! Holnap lesz egy kis szabadidőm, és ezt az igencsak inspiráló manikűröd mindenképp lábra viszem, hogy az utolsó szandálos napjaimat megédesítse! :)
    Nagyon szeretem a munkáidat Kedves Lolli, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)) Igazán kedves bók ez tőled, akinek ilyen csodaszép egyedi manijai vannak! Csak bátran tessék inspirálódni, én is azt teszem. :))

      Törlés
  9. nagyon szép! imádom a megoldásaidat, hogy a meglévő eszközeidből igyekszel kihozni a legtöbbet! btw: ha még mindig érdekelnek a moyou bridal lemezek, akkor lehet, hogy tudok egy instant megoldást! dobok rád egy fb üzenetet, nézd majd meg az egyéb mappádat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)) Persze hogy érdekelnek a lemezek! :)) Jöhet!

      Törlés
    2. akkor válaszolj légyszi a fb üzenetemre és küldöm a részleteket! :)

      Törlés
  10. Gyönyörűséges! Én imádom. :D

    VálaszTörlés