2014. szeptember 18., csütörtök

Őszi virágos

Sziasztok Lányok!
 Visszatértem a nyaralásomból és ez alkalomból készítettem egy őszi virágos egyszerűbb manit.
Már régebben elterveztem, hogy ilyet festek. Próbáltam egy szirmosat is készíteni, viszont elborzasztott, hogy úgy nézett ki, mintha egy légy szállt volna a körmömre... :D
Új lakkot nem szereztem be, hanem a meglévőkből kevertem ki egy új őszi divatos színt, a Barry M paprika árnyalatának hasonmását. Ez egy fűszeres barnás narancs. Ahány fotó, persze annyi árnyalat... de az is lehet, hogy főtt répa színű... :D Mindenesetre vörösesbarna, és narancs lakkokból kevertem ki.
A keveréshez egy nagyon vacak lakk üvegét használtam fel, amiből acetonnal mostam ki a maradványokat, majd fülpucolóval belül felitattam az aceton cseppeket, és csak utána kezdtem neki a keverésnek.
Nem érdemes több kiló lakkot összekeverni, inkább kevesebbet mint többet!
Ez a szín elég megosztó lehet, viszont semmi kedvem egy kakaó barnával indítani az őszt.
Így is ki kell még derítenem, hogy a teal-on kívül - ami nagy kedvencem, milyen más színeket kedvelek még ősszel. Sajnos a bordóktól egyenlőre viszolygok. Nekem a régi, divatból kiment ruháimra emlékeztet a bordó szín...


A kontúrokat a moyra No. 11-es barna akril festékével készítettem, ami igen pigmentált. Az én nagy tubusos művész festékem a nyomába sem ér. A szirmok belső részét narancs és sárga színnel töltöttem ki úgy hogy csak belepacsmagoltam a színekbe, össze sem kevertem őket. Hogy grafikusabb legyen, a szirmok belsejébe egy egy kis barna vonalkát festettem. A bibe alapja egy barna folt, és arra pöttyöztem a világos festéket fém pontozóval. Egy egy centi hosszúságú, vékonyra nyirbált ecsetet használtam.
Remélem nemsokára megérkezik a Born Pretty Store-tól hozzám egy ultra vékony ecset készlet, már alig várom, hogy letesztelhessem! :))

14 megjegyzés:

  1. ez nagyon tetszik.nagyon szép az alaplakk!

    VálaszTörlés
  2. Hű, ez nagyon szép lett. :) Igazán őszies hangulatú. :)

    VálaszTörlés
  3. Van hasonló színű lakkom, szerintem nem főtt répa, inkább sütőtökárnyalat :)
    http://thelacquerroom.blogspot.hu/2011/10/lynnderella-cauldron-drippings-over-opi.html
    Kicsit meg is sötétedett, több éves, azt hiszem.
    Nekem tetszenek a bordók, van sokféle árnyalat és finish, biztos van, ami neked is tetszene!

    Szép lett a minta, sok türelmed van :) Én nem állok neki keverni, csak lakkpazarlás lenne, és tuti nem a kívánt színt keverném ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Igen nekem is eszembe jutott utólag, hogy sütőtök... :D
      Klassz az az OPI lakk!

      Törlés
  4. Gyönyörű. Nagyon szépre sikerült a szín, és a szirmok kimondottan művésziesek.
    Nagyon kíváncsi vagyok a BPS milyen egyeteket fogsz kapni, mert én nekem is szükségem van újjakra és nem tudom a nagy vállasztékból melyiket vegyem.
    Kellemes hétévégét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi!
      Igen én is azért kértem, mert hosszabb hegyűek is kellenek. Remélem segítek majd a választásban. :))

      Törlés
  5. Szuper lett!
    Az alapszín is nagyon tetszik, igazi sütőtök szín, no és a minta is szépséges, valóban olyan művészies! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, ügyes vagy! :-)

    VálaszTörlés
  7. Ez valami eszméletlenül szép lett, imádom a színeit :)

    VálaszTörlés
  8. Álomszép lett,nagyon precíz munka! :)

    VálaszTörlés