2014. augusztus 31., vasárnap

Lila lángnyelves

...vagy hínáros?! :D Nem is tudom, de szerintem olyan mindegy...
Szép lágy minta született a lilák árnyalatnyi különbségeivel.




A moyra akrilfestékből fogok még beszerezni, mert a barna művészfestékem pigmentáltsága egyszerűen csapni való, ez meg jó tömény és kevés is elég belőle. A maninál a sötét vonalakat ezzel a  sötétlilával festettem, a világos foltoknál fehér akrillal kevertem a festéket. Érdekes kék vonalak vannak a fotón, de ez csak a vakunak köszönhető... /Vakunak helyett azt írtam az előbb, hogy vakunka... :D/


  • Catrice 14 Purple Reign
  • Moyra Gel Look 913 Monique
  • Moyra akrilfesték No 18 Sötét lila
  • Moyra Mega Gloss fedőlakk

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! :)
    Körmön még nem használtam akril festéket, de érik a dolog, mert szép dolgokat látok Nálad :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szep lett! Ha mas szinuk lenne akkor tenyleg teljesen langnyelvekre utottek volna. :D

    VálaszTörlés
  3. Szép lett, nőcis, és ez nekem már nagyon őszi manikűr a sötét színe miatt.

    VálaszTörlés
  4. De gyönyörű lett, nagyon tetszik! Én is próbálkoztam ehhez hasonló manikűrt készíteni, de csúfos kudarc lett a vége :D

    VálaszTörlés