2016. november 21., hétfő

Szólánc 4.forduló - Ajándék

Ebben a fordulóban én is részt veszek Helie kihívás sorozatában a szóláncban.
Mostani házigazda Kezem Nyomán Bandita :)

Nekem a legtöbb emlékem az Ajándék kapcsán az ajándékcsomagolással kapcsolatos, sok-sok éve egyedi ajándékcsomagolásokat készítettem. Sőt pár hónapot még ajándékcsomagolóként is dolgoztam egy áruházban.
Mindig nagyon élveztem, ha valaki értékes ajándékát becsomagolhattam, hiszen nem csak a megajándékozottat, hanem a megrendelőt is jócskán megleptem. Az értékes tárgyakat, festményeket, vázákat, porcelánokat vagy hatalmas kincses ládányi mindent bele Hello Kitty cuccokat, híres ember tánc cipőjét, egyedi burkolatokba öltöztettem. Már maga a csomagolás is beszédes volt a rajta lévő színekkel, mintákkal, anyagokkal. Sokszor sajnálták kibontani az általam alkotott csomagolást, így végül azt is kénytelen voltam megoldani, hogy úgy lehessen szétszedni egy egy művemet, hogy némelyik részlete újra hasznosítható, vagy emlékbe eltehető legyen. És hogy féltettem e a munkámat, hogy széttépik, szétnyűvik? Nem egyáltalán nem, ha valaki hosszába felhasogatva bontotta volna ki, az sem zavart volna, mert én a játékot élvezem, lehetőleg a végtelenségig. A mostani minimál natúr csomagolással nem nagyon tudnék azonosulni, mert nekem kell a szín, a fények, az árnyalat, nekem ez is csak egy színes világ, mint a manikűrök.
Régi kis csomagolós virtuális galériámat ITT éritek el.
Ingyenes csomagolással kapcsolatos tanácsadás ITT. :D

Nos itt most, nem akarózott semmiféle konkrét ajándékdobozt felfestenem a körmeimre, inkább egy kis szín-fény játékot készítettem, hiszen a karácsonyi fények felcsillantásával hangolódhatunk rá a szeretet bensőséges hullámhosszára családunkkal, barátainkkal, szeretteinkkel.


A középső körmömön a Femme Fatal Wandering Wizzardja játszik szemkápráztató retinakiverős játékot.
A nagy holo glitterek csicsás, ugyanakkor rendkívül látványos fényjátéka egy perc alatt leveszi az embert a lábáról. :)
Ezzel a lakkal töltöttem ki pár levélkét is a nyomdázott körmeimen. Merthogy amelyik holo alkalmatlan a nyomdázásra, azzal nyugodtan lehet töltögetni, ha nagyobb holo szemek vannak benne, akkor kicsit még építeni is tudjátok.


A nyomdázás megint a BPL-026 lemezzel készült, és akkor még mindig nem használtam ki egyes mintákat amik ezen a lemezen vannak. Remélem még nem unjátok. :D
Imádom hogy ki lehet tölteni ezeket a leveleket lakkokkal, glitterekkel. Mostanában direkt olyan lemezeket választottam, amikről a mintákat felnyomdázva, ki tudom majd egészíteni őket pontozással.


Köszönöm a játékot! :)

Tekintsétek meg a többi Ajándékos Körmológus alkotásait is. :)




9 megjegyzés:

  1. Ááá, éreztem, hogy díszes csomagolópapír ihletésű Lolli-körmöket fogok itt ma látni, és már előre fentem a fogam! Csodálatosan szépet hoztál össze, annyira bírom benned, hogy hibátlan érzékkel válogatsz a színek, effektek, minták között.

    Én hihetetlen bénán csomagolok, az ajándékaimat ezért többnyire előre gyártott díszes tasakokban szoktam átnyújtani.

    Hihi, "körmológus" :D
    Én is ezt a szót használtam a nézelődésre invitáló zárómondatomban, és most világosodtam meg, hogy nálad olvastam először ezt a kifejezést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bandita! Élmény tőled dícséretet kapni! :D
      Ha szeretnél valakinek valami egyedi ajicsomagolást, keress meg és ingyen biztosítok hozzá mindent, együtt megcsináljuk. ;)

      Törlés
  2. Nagyon szép, ízléses mankűr! (-: Szépen összeválogatott színek, valóban csomagolást idézik! (-:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, a minta külön tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon bejön hogy a minta a hüvelykujjadon köszön vissza! <3

    VálaszTörlés
  5. De jó lett, tetszik, hogy mindig díszíted még a nyomdát :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, ez gyönyörű lett Lolli, egyszerűen imádom! Olyan régen csináltam már ilyen töltögetős- csillogós manikűrt, most abszolút ihletet adtál hozzá. Köszönöm! :))

    VálaszTörlés