2016. november 13., vasárnap

Manikűrvadász 28. forduló...még mindig :D

Nyehhehe...jöhetek megint...

Noshát akkor bepótolnám amit eltévesztettem, de legalább azóta bemelegedtem újból.
Tehát akkor jöjjön az eredeti partneremtől, Ilditől választott szép őszi manikűr:


Ez a mohazöld utánozhatatlanul szép, nekem sajnos nincs ilyen árnylatom, viszont van egy kryptonite-om, így ezzel készítettem el a manit:


Ez a zöld sokkal kékesebb, így egy bordó alapréteget festettem alá, hogy sötétebb legyen.


A nyomdázáshoz a Lovely régi zöld mirror fémlakkját használtam, amit arany moyra holoval kevertem. Nem a holok miatt volt rá szükség, hiszen nem is nagyon érvényesül benne. hanem mert egyszerűen nem tudtam semmilyen nyomdafejjel felvenni, viszont a kettőt együtt igen. :)


A rezes pöttyöket  és az utólagos díszítést az Aden rezes homoklakkjával készítettem...ami élőben szépen csillog.



Remélem tetszett nektek is... :)

No de nincs ezzel vége a manikűrök...kűrjeim... :D  sorának...
a közeljövően Bandita kihívására készítek majd manit,
és megkeresett a BornPrettyStore is teszteléshez,
valamint vásároltam tőlük pár lemezt is...
...úgyhooogy jövööökk... :))







5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép manikűrt készítettél, érdemes volt rá várni! :D

    VálaszTörlés
  2. jó ez a "bronzosítás" a nyomdázásra, nekem eszembe se jutott volna! de tök jó :) nagyon szép!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, Lollis :) Tetszik nekem mindkét lakk és mindkét manikűr, csak hát annyira drágák és nem tartósak rajtam. Új profilkép :) csini!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mani lett :) És az az alapszín... *.* (beleszerelmesedtem ^^)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a manikűr, ezzel a hidegebb zölddel is olyan szép hatása van az egésznek :)

    VálaszTörlés