2016. november 16., szerda

Crazy Colors 1# Lila-Pink-Narancs

Az úgy vooolt...hogy volt egy drága, érdekes, áttetsző lilás lakkom ami sehogy a büdös életbe nem akart mexáradni...
...ránéztem, és eszembe jutott, hogy ezzel az erővel akár gradientes manit is készíthetnék...mondjuk nem az alant lévő volt a prototípus, az sokkal szebb lett, de azt majd később... ;)


A gradient, két lila találkozása, egy sötétebb régi Catrice, -de jó az új Gel Essence is ehhez, és egy világosabb Moyra a pastel shades sorozatból...már ha van még ilyen.


A leveles kis ágacskák a BPL-026 lemez jobb alsó sarkáról valóak....eddig még nem is készítettem manit velük.


Kísérletképpen ezt az ultra pigmentált pink MdU nyomda lakkot szerettem volna párosítani valamivel. Hiába ez a ragyogó erős pink az üvegben, sajna nyomdázva nem a legerőteljesebb, világosabb színeken meg sötétnek tűnik.
Viszont ez a mani természetes fényben valami észbontó, a lilák szinte kéken világítanak az erős pink és narancs színek mellett.


Nagyon jellegtelen ez a leveles ágacska, ezért egy kis élénk narancs opi lakkal pontoztam ki az ágakat. Tádááám, és máris úgy tűnik, mintha tele matricáztam volna az összes körmöm...


Na jó, nektek házi feladatként csak két körmöt kell elkészíteni egy kézen, nem mind a tízet mint nekem... :D
Jövök ha lekopott...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, őrült jó ez a színkavalkád, főleg a narancs pöttyök!

    VálaszTörlés