2016. december 1., csütörtök

December színei - Ezüst

Sziasztok!

Idén is megrendezi Bella a December színei kihívást. Gondoltam ennek keretén belül, végig pingálom a körmeimet decemberben. Ebben a hónapban más kihíváson úgy döntöttem, hogy már nem veszek részt.
Ha tudom, akkor most is, mint tavaly, a kihívásban szereplő manikat előre hozom egészen december 24. előttre, mert nekem a karácsony ezzel a nappal kezdődik, és utána csak a családomé az időm. Így viszont ti is előre gondolkodhattok - karöltve az inspirációimmal - hogy mit szeretnétek az ünnepekkor viselni. :)
Tartsatok velem! :)


Bevallom az ezüsttel egyáltalán nem volt könnyű dolgom. Szürkével kombinálva próbáltam először nyomdázni, de sehogy sem tetszett. Végül rátaláltam erre a csodás világos kékre...


...így erre az alapra mindenféle faxni nélkül nyomdáztam a moyra ezüstjével és a Moyou enchanted 16 lemezével. Nagyon tetszik, ahogy a pici minta fénylik,és hol fehéresnek, hol szürkésnek tűnik a körmön.
Ráadásul ezt a mintát eddig nem sikerült értelmesen felhasználnom. :)



Katt a többiek szuper karácsonyi manijaira:






4 megjegyzés:

  1. Ú, ez nagyon állat! :)
    Jeges-csipkeszerű szépsége a jégvirágos ablakot juttatja eszembe, ráadásul ez az új póz nagyon előnyös számodra, jól láthatóvá teszi a színek és az effektek játékát.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is ez jégvirág, nekem is megvan ez a minta, fehér vagy ezüst lakkal fogom majd felnyomdázni valamire. Nagyon tetszik a manid!

    VálaszTörlés
  3. ez a világoskék Essie nagyon király ezzel az ezüst mintával <3

    VálaszTörlés
  4. Jaj de elegáns! Nekem is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés