2016. december 16., péntek

December színei - Fehér

Sziasztok!

Ezzel a színnel is nagy nehezen megkűzdöttem...
Mert hát oké, hogy egy csomó mindenkinek meg van ugyanaz a lemez, a lényeg még is az, hogy hogy tudunk az egyes színekkel létrehozni egy szuper kis manit. Nem de bár? :)
Nos ha eddig nem, mostantól kötelező elővenni a fémes-pelyhes lakkokat!
Mert hogy megbolondítva egy kis fehér nyomdázással, kész is a téli karácsonyt idéző mani.
A lényeg, hogy ha magasfényű, vagy csillogós lakkokra nyomdáztok, akkor ne aprólékos mikro mintákat nyomdázzatok rá, hanem minél kontrasztosabb legyen a fehér, különben nem fog érvényesülni a minta a drága csillogó lakkokon.


 Ezúttal a models own csillogó mályvás lakkjára nyomdáztam fehérrel a Moyra vintage lemezéről.
A többi fehérre festett körmömet, pedig az új essence 02 let's take an elfie kristálycukros finisű lakkjával bolondítottam meg.


A gyűrűs ujjamat egyszerűen nem sikerült sehogysem tökéletesre nyomdázni, úgyhogy most very sorry... :)


Tekintsétek meg a többiek szépségeit is! :





5 megjegyzés:

  1. Csinos :) Igen, mindenkinek ugyanaz a lemez van meg, vagy nekem van kevés :) Nekem az is tetszik, amikor csak sejteni lehet a mintát, főleg melóba praktikus, ha szolid megjelenést várnak el.

    VálaszTörlés
  2. Szép lett. Jól néz ki együtt ez a két szín :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lányok! :) Már jövök is a Zöld verzióval. :)

    VálaszTörlés