2015. április 5., vasárnap

No water marble nailart

Sziasztok Lányok!
A nyúl legyen veletek! :))
Csináltatok már valami szép kis húsvéti manit?

Ma nem egy nyulas-tojglis manit hoztam, hanem egy víz nélkül készült márványos manit, ami annyira egyszerű, hogy ti is könnyen elkészíthetitek!
Próbálkoztam már ezzel a technikával, de őszintén szólva eddig semmi értelmes nem jött össze, amit szívesen viseltem volna. Na de majd most! :))
Alapnak a Golden Rose Wow! 04 testszínű lakkját kentem fel egy rétegben, majd egy pillanatot sem várva, a köröm hegyére kentem csíkban egy jó pufi réteg Moyra Tokyo-t, utána a Lovely Blink Blink nr 11. irizáló lakkját húztam mellé egy csíkban...pöttyben, ahogy sikerült, mivel ez jóval hígabb. Aztán a körmöm hegyétől tűvel húztam befelé a lakkokat. Végül az aranyló részre még felfestettem pár glittert a China Glaze Snow Globe-ból, és fedőlakkal zártam a sort.


Tapasztalatok:
A túl sok glitter annyira fénylik, hogy esetleg nem látszanak a finom kis vonalak tőle...
Ez a Lovely lakk, már nem is olyan sárgás arany. E mellett a lila mellett teljesen finom arannyá szelídült.
Mivel az irizáló lakk nem a sötét színre van felpacsmagolva, így elegánsabb, viszont nehezen szokom meg a sötét színnel végződő körmöket...


Ha kevés lakkot rétegeztek egymás mellé, akkor nem lesz, mit elhúzni a a tűnek. Ha túl sok lakkot sikerül felvinni, akkor beteríti a körmöt, nem lesz helye a rajzolatnak. Viszont kell egy pufi hurka, amiből szét terül az anyag. Gyorsan kell dolgozni, hiszen amikor szárad, akkor egyre nyúlósabb lesz, nehéz lesz teríteni.
A köröm szélénél felgyülemlett lakk könnyen elfolyhat. Ha nincs már hova eldolgozni, akkor érintsétek hozzá az ujjbegyeteket, és az anyagot finoman rendezzétek el a köröm szélén. És hogy gyorsabb legyen a munka, érdemes festés előtt az összes lakkot kinyitogatni.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Régebben dolgoztam már tűvel, pici virágokat festettem vele, még messze a lakk és nail art-mániám előtt. Szerintem ki fogom próbálni hamarosan ezt a technikát, mert nagyon tetszik az eredmény. Köszönöm, hogy megmutattad! :))

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos lett, és bár amúgy is a szívem csücske ez a technika, olyan szépséges árnyalatokkal dolgoztál, hogy bámulatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Büszke vagyok, hogy tőled kaptam dicséretet! :D

      Törlés
  3. Csodás lett!! nagyon tetszik! kellemes Ünnepeket!!

    VálaszTörlés
  4. De jó technika :) Ha nem egy óra a száradás, akkor kipróbálom, nekem tetszik a sötét körömvég.

    VálaszTörlés