2015. április 26., vasárnap

Csaklakk nailart - 1# Fekete-fehér virágok

Sziasztok!

Egy hétre most eltűnök a sok munka miatt, de nem szeretnélek benneteket nailart nélkül hagyni erre az egy hétre sem. Ígérem a Manikűrvadász újabb fordulójára előkerülök...
Pár hete félre dobtam kapát kaszát, illetve mani nyelvre lefordítva, elhanyagoltam a nyomdázást, és még csak az akril festéket is lusta voltam elővenni. Helyette egy vékony megnyirbált ecsettel csak körömlakkokkal készítettem nailartokat. Annyira élvezem, és annyira kikapcsol, hogy képes vagyok egy jó órányira is belemerülni, így született ez a már már fanatikusan aprólékos nailart. Ígérem hozok egyszerűbbeket is.. :D


Semmi komolyabb lakkokra ne gondoljatok, az alap a kis Wow GR 04. Igen jó fehér a Lovely új matt fehérje, a fekete egy régi Moyra, és az a kevés barnácska meg a Sissi pezsgő színű olcsó hologrammos lakkja.


Ez a jobb kezem, mert hogy ezt is befestettem, igaz remegő bal kézzel... :D


És ebből a nailartból indult, de ennek nem nyitok új posztot, mivel fotózhatatlan. Nem csillog eléggé úgy mint élőben. A wow Gr második még meg nem száradt rétegébe gyorsan szirmokat festettem a Lovely Blink Blink Nr.11-el amit már teszteltem az oldalamon. A tűhegyes ecset felkaparta az alsó réteget is, így a csillámos lakk gyönyörűen beágyazódott, ugyanakkor a körmöm színe jobban érvényesül alatta, így egy elképesztően finom lilás gyönyörűség jött létre. Na ezt nem tudom a gépemmel visszaadni... Itt a szirmok még a GR fehérjével készültek.





10 megjegyzés:

  1. Sokkal jobb lett a fenti verzió :) Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is jobban tetszik az első. nagyon szupi lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a második tetszik jobban, talán mert az visszafogottabb :)
    Vagy az első kevesebb körmön mintázva :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem meg a második szolid manikűr tetszik jobban :) De az első is szép, látszik, hogy sokat dolgoztál vele.

    VálaszTörlés
  5. Ez annyira gyönyörű, hogy egyszterüen nem tudom levenni a szemem rola. A feketével jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Mindkettő gyönyörű lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Káprázatosan szép lett mindkét manikűr, bár a második, visszafogottabb alapverzió rendkívüliségét inkább csak az általad elmondottak alapján sejtem, a fotók sajnos tényleg nem adják vissza a tényleges látványt.
    A díszes, aprólékosan kidolgozott első manikűr minden apró részletében elbűvölt!
    Amikor én ehhez hasonló, rengeteg apró részletből álló mintát készítek, a munka végére mindig van egy ún "kedvenc köröm" , ami különösen kedves lesz a szívemnek....fura, de ezt eddig még nem említettem senkinek, de remélem érted, mire gondolok.
    Nézve ezt a munkádat, azon merengek, neked vajon van-e kedvenc részleted ebben a manikűrben, és melyik lehet az? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nekem általában egyben szokott tetszeni az egész. Az összkép mutat valami egységet akkor is, ha nem tökéletesek a minták, én ezt élvezem. :)) A páromnak meg szoktam mutatni a körmeimet, ő mindig kiválaszt egyet, hogy az a kedvence.. :D

      Törlés
  8. Nagyon szép manikűrök, az első tetszik a legjobban!!! :)

    VálaszTörlés