2015. április 13., hétfő

Nailart és outfit

Sziasztok!

Az előző posztban bemutatott lakk olyan mértékű pattogásba kezdett, hogy azonnal készítettem vele egy másik nailartot. Mintaként sokkal biztonságosabb alkalmazni, úgyhogy ilyen formában megtartva!


A szürke alap az essence Vampire's Love...a kisujjamon meg az új Rimmel 498 RainRain Go Away.
A szürkét az előző blogger talin szereztem be, és nagyon kiállt a rúdja az én gyűjteményemből is, de kék ruhák társaságában teljesen jól mutat. A Rimmel lakk új szerzemény, a Glamor napokon szereztem be féláron. És ez volt az egyetlen lakk amit ez alkalomból vettem.. :D Hát nem viszem túlzásba mi?!
A kék lakkot egyébként egy vékony ecsettel kentem szét a még meg nem száradt második szürke rétegbe.
Sajnos a mostani blogger talira nem volt időm elmenni a sok munka és a fáradtság miatt, még a Müllerbe is a páromat küldtem... :D Egyébként ezeket a fotókat is ő készítette a lakhelyünk közelében a kiserdőben.


Csináltam még nailart fotókat, de ezek így együtt olyan hangulatosak, hogy most nem keverem be amazokat...
Ez a jersey kabát óriási kedvencem, pár hónapja szereztem be a H&M-ből, egyébként nagyon hasonlít egy tavalyi Zara átmeneti kabátra, csak annak az ára a duplája lett volna ennek. És végre egy normális szabású farmer az F+F-ből...el nem tudom mondani, hány elszabott derekú farmert próbáltam fel bosszankodva az utóbbi időben.




Jersey kabát: H&M
Farmer: F+F
Póló: Abercrombie - Angex turkáló
Karkötő: F+F - régi
Cipő: Sebastiano - régi
Rúzs: NYC Satin Matt Creamy Mauve
Szemüveg keret: Szemüvegek.hu

6 megjegyzés:

  1. Jó látni a művészt is, a szép körmminták mögött. Nagyon tetszik a jersey és a Vampire's Love körömlakk.

    VálaszTörlés
  2. Ideális környezet a fotózásra :) Tetszik a mani is :) Az a kabát nagyon praktikus, elegáns ruhához is fel lehet venni. Meg a fülbevaló! Jól nézel ki!

    VálaszTörlés
  3. Szépek a képek és a kabátod nagyon! :) tetszik a manikűr alapszíne, a Rimmel meg olyan jól feldobja a díszítéssel! *-*

    VálaszTörlés
  4. Klasz képek, jó az outfit és a körmöd is szép :)

    VálaszTörlés