2014. július 12., szombat

Teszt - Dot's Fan 454 türkiz zöld

Ezt a nagy üveget a gyártó, a Quiz.pl honlapjáról tettem ide. Összesen 6 színváltozatban kapható. A lakkok a Maybelline Color Show Polka Dots kollekció dupe-jai. Én egyébként egy kínai bolt mélyén bukkantam rá 400.- Ft-ért.

A Maybelline sorozatában irigylésre méltóan élénkek az alapszínek, és szép nagyok a csillámok is. Sajnos nálunk nem kapható ez a sorozat....
Ebben az olcsó dupe-ban, türkiz zöldre színezett átlátszó alaplakkban úszó, apró szemű fekete, és talán matt ezüstös csillámok vannak. Mikor megláttam a boltban, egyből gyanút fogtam, hogy ez csak is egy másolat lehet...
A lakk nem büdös, és a száradási ideje is jó. Festeni ügyesen kell vele, mert foltosodhat, vagy a felső lakkréteg visszaszedheti az alsót... Ahogy mázolunk vele, úgy lesz egyre sötétebb az aqua zöld /párom mondta.. :D/ szín. Össz-vissz 2 réteget érdemes felkenni belőle, mert ha túl sötét lesz, akkor már nem érvényesülnek benne a fekete mákos glitterek. Még egy hibája van, ha megkarcolódik, akkor egyben gumi szerűen lekaparható a körömről, úgyhogy fedő lakk kell rá.
 Nos én valami mentával akartam a lakkot párosítani, de mivel túl élénk ez a zöld, valahogy nem igazán jött össze. Viszont azóta kitaláltam vele egy vagányabb manit, valamint egy még vagányabbat...de azokat majd csak a közeljövőben mutatom meg... :))


Ennél sokkal vibrálóbb zöld élőben, a foltok csak a vaku erős fénye miatt látszódnak ennyire kivehetően...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése