2014. július 26., szombat

Claire's Lovely

 Nagyon szerettem volna egy hideg pasztell sárgát, annyira rá voltam állva a vadászatra, hogy nem is vettem észre amikor az orrom előtt volt, a párom emelte le a polcról... :))
Az előző posztba  is szerepelt már csíkként ez a szín.
Telibe felkenve nem igazán vagyok megelégedve a minőségével.
Három réteg kellett belőle, és pulsz raktam rá fedőlakkot, mert a két réteg is párnanyomatosodott.
Az első használatkor sűrűnek érzékeltem, ezért higítottam pár csepp Moyra lakk hígítóval.
Szóval macerácska... de olyan napbarnítottnak mutatja a bőrt, hogy csoda!
A fehér Aden nem fogott meg ennyire, mint ez. Ez tetszik önmagában hordva is.
Pici kálás vizes matricákkal díszítettem /alá Ázsia center/. Itt jegyezném meg, ha valakinek nincs érzéke a festegetéshez, tök felesleges beszerezni a drága ecseteket, meg a festékeket. Díszítsen nyugodtan ezekkel a matricákkal, tök jól néznek ki! :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, kellemes ez a sárga és a matrica is nőies, nagyon megy az alapszínhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tulajdonképpen ez is a célom, hogy a blogon nőcis manikat hozzak létre. :)

      Törlés