2015. március 15., vasárnap

Kedvenc Smink Youtubereim

Sziasztok Lányok!

...még nő a körmöm. Pont ma olvastam Julcsinál, hogy valószínűleg sikerült túlzásba vinnem a körömerősítést. Az lehet hogy megerősödtek a körmeim az Eveline 8in1-től, de ugyanakkor törnek is csúnyán. Próbálom majd kitalálni, hogy mi lenne az ideális szünet nekik...
   Manapság már nem kell elmennünk a kozmetikába, hogy eltanuljuk a sminkelés csínját-bínját, elég feliratkoznunk a Youtube-on néhány szépség blogger csatornájára, és máris elsajátíthatjuk őket.
És ma olvastam Nitu blogjában is az ehhez kapcsolódó ellenjavallatokat. Engem is kiborít, a szépség eme napi szintű tökélyre fejlesztése az arcon, miként ilyen túlcizellált babaszoborszerűséggé merevedik, és egyre ellenszenvesebb a gyors natúr smink szlogenre épített videók tömkelege.
Nem azt mondom, hogy ha valakinek nem tökéletes a bőre, akkor ne használjon alapozót, de ezek a sminkek már olyan szinten műviek, hogy eltakarják az arc eredeti szépségét. Néha egy egy videó után úgy érzem, hogy minden nap úgy kell kinéznem, mintha az Oscar gálára készülődnék.
A munkahelyem nem igényli, hogy minden nap tökéletesen nézzek ki. Max. ha a városba megyek akkor dobok fel egy kis sminket.
Hidratálás, vagy fényvédőzés, utána ha van piros pöttyöm, pattanásom, akkor arra korrektorozok rá egy vékony réteget. Majd még egy kis púder. Ennyi elég is a munkahelyemre, meg ahhoz, hogy ápoltnak érezzem magam. Ezt fokozom pirosítóval, szemhéjfestékkel és szempillaspirállal, ha többet szeretnék.
Fogalmam sincs mi az a tusvonal...nincs is tusom, meg tus ecsetem se...
A szemöldök készítményekre egyáltalán nincs igényem, hiszen szép fekete szemöldököm van, amit tini korom óta óvatosan szedek. Ezzel szerencsém van...
Jah kontúrozás...van egy sötétebb árnyalatú púderem, de ez is már nekem olyan dolog, hogy esetleg alkalomra felteszem. Na de napközben kontúrozni?!
 Már négy szemfestékpalettám van, és nem is lesz több egyenlőre, mivel nem tudok többet kihasználni, és nem is lenne már hol tartani. Nálam egy darab Alex sem férne el...mivel csak és kizárólag egy Bélát tartok itthon! :D
A fesékeim-Iconic 3, Sleek, és Modelite-nem olyan pigmentáltak, hogy három színt szépen össze lehessen satírozni. Nekem legalább is max kettő sikerül, mert ha többet teszek, vagy lekopik, vagy olyan sötét lesz, hogy ezek helyett egy szürkét is feltehettem volna simán. Az ecseteim meg a BoarLine, és Essence kivételével mind kínaiak. Macem és Real Technicsem biztos nem lesz. Így is össze tudok hozni egy olyan alkalmi sminket, hogy a szomszéd Juliska is megirigyelhetné. :D
Elvégre is, nem sminkmesternek készülök, hanem csak a napi vagy alkalmi sminkemet szeretném itthon, nyugodtan, mindenféle hipe nélkül elkészíteni!

Ezeket a youtube videókat a szép színválasztások miatt szeretem nézni, és ha van hasonlóm, akkor ki is szoktam próbálni.

Linda Hallberg



shaaanxo



Carli Bybel...vagy Barbi Bájbel? :D



Közben már a KM-en kiderült, hogy az egyik Mac Cinderella termék olyan csapnivaló a tartósságát illetőleg, hogy megvásárlása után, nyugodtan a kukába is dobhatjuk...ennyit a hiperól.

Lisa Eldridge az abszolút természetes



Bebita Bonita



..én is berakom ide...ezen konkrétan besírtam... LOL



2 megjegyzés:

  1. Minden napra én sem járok full sminkben, korrektor, púder arcra, szemcerka, spirál szemre, rúzs szájra, ez legtöbbször a Catrice ajakbalzsam szerű rúzscerkája, ennyi. Így is elég feltűnő a sminkem, mert sötét hajam van és világos bőröm. A szemöldököm is színezés nélküli, csak formázom.

    VálaszTörlés
  2. Carli-t és Lindát én is nagyon szeretem, bár Carlinak eléggé idegesít a hangja :D
    Amúgy teljesen egyetértek veled, hétköznapra nem kell úgy festeni magunkat, mintha bálozni mennénk. Nem is értem azokat, akik ilyenkor is kontúroznak, mert nincs értelme (hacsak nem olyan területen dolgozik az illető, pl. sminkes, vagy ilyesmi). Én pl. életemben talán kétszer, vagy háromszor kontúroztam, mert olyan helyre voltunk hivatalosak (meg ki szerettem volna próbálni), de hétköznapra nem viselném, így is épp elég hajnalban fél órát rászánnom a sminkelésre.

    VálaszTörlés