2014. június 28., szombat

Rózsa batik nailart

  Huhh, lehet a jobb kezemet nem fotózom többet, nagyon nehéz volt így megtartani a gép előtt, a hüvelyk ujjam is ormótlanabbnak tűnik mint a valóságban.
Nem a rózsa nem matrica, hanem szimpla festés!
A püspöklila körömlakk a Lora Express Finish 83 - de sajnos a fotó nem adja vissza, hogy milyen szép ez a szín. Ha önmagában használjuk, akkor lehetőleg bőven merítsük bele az ecsetet, hogy ne csíkozódjon, két rétegben nagyon jó, és mehet rá egy réteg Moyra Mega Gloss fedőlakk,hogy szép fényes legyen.
A többi körmömön a Rimmel 60 seconds 620 How do you lilac it? lakkja látható. A két középső alá fehér Adent tettem... A felületüket a Moyra 77 csillámos lakkjával húztam át. A rózsák alapját a Lora lakkal pamacsoltam foltokban, majd fehér akril festékkel festettem meg, egy nagyon vékony ecsettel, végül apró pontokat tettem hozzá egy fémpontozóval. Innen is látszik, hogy milyen szép átmenetesek lettek a rózsák. A Moyra Mega Gloss fedőlakk utólag feloldotta finoman a Lora lakkot, így kaptam ezt a batik hatást...
Bármelyik lakk, amit felold a fedőlakk, alkalmas ilyen jellegű nailarthoz.. :)) ..ennyit az anyagismeretről.
A rózsákat az ügyetlenebbik bal kezemmel festettem. Nekem nem számít ha itt ott tök szabálytalan lesz a rózsa, vagy vastagabbak lesznek a vonalak... :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése