2016. június 27., hétfő

Manikűrvadász 26. forduló - Kék ananász bícs mani

Sziasztok Lányok!

Csak beugranék egy fordulóra! ;)
A forduló Háziasszonya: Thimmyke! Köszönjük szépen a szervezést, és az űber csini fordulós kampányfotót is! :)


Páromul Nórát kaptam, aki elsősorban egy nagyon klassz szépségblogot ír, de így is találtam nála egy szuper tavaly nyári fodulós manit...


...amit most átverzionáltam a saját elképzelésemre....


A sárga lakk az Rdel kis sárga lakkja, amit a Golden Rose fehérjére pingáltam fel, mivel önmagában nem fed ennyire jól, és hihetetlenül megsárgítja a körmöt, ha alap nélkül festitek fel!


A pöttyök egy része a moyra Sand effekt kék lakkjával készült - ultra csillogósak, majd türkiz akril pöttyöket tettem közéjük...


Az ananász formáját is a moyra lakkal kutyultam először, a leveleit tűvel készítettem, aztán tettem bele kis sárga glittereket, és arra megint sárga lakkal pöttyöket, közé kis kék glittert, majd még formáztam rajta akrillal... :)


Mindenkit puszilok! 
Ezzel a manival kívánok kellemes nyarat csajok! 
Aztán bícselni ám eleget! :))
Én szobafogságon vagyok...
...
és milyen az új fejlécem?
nagyon gáz nem?
...
:D


9 megjegyzés:

  1. Jópofa, imádom a rikító színeket a nyáron, milyen jó ez a sárga a Moyrával :) Azért remélem, lesz még mani nyáron! hahaha, a fejléc :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vidám manikűr, receptre kellene felírni a gondterhelt napokra :-)

    VálaszTörlés
  3. Én érzem az ananász illatát, nagyon jó lett ez a manid! :)
    A fejléc is szuper! :D :D

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett! Nagyon tetszik ahogy újragondoltad :)

    VálaszTörlés
  5. ez aztán az igazi nyári manikűr!! :) egyetértek Katy-vel, máris feldobja az embert, ha ilyen manit lát!

    VálaszTörlés
  6. Wow, nem semmi ananász manik! Mindkettő nagyon klassz!

    VálaszTörlés