2015. március 18., szerda

Catrice - ROCk-O-CO - Apricoco +nailart

Sziasztok!

Kénytelen vagyok előkerülni, ugyanis mostmár erős elvonási tüneteim vannak nailart fronton.. :D
Egyúttal ma két új lakkot is bemutatok nektek.
Az egyik a címadó limitált szériás matt Catrice lakk, amit alapként használtam a nailartomhoz. Imádatosan szép korall színe van. Hihetetlen, de hol narancsosnak, hol pinkesnek mutatja magát ez a lakk. Nagyon nagyon szeretem...


Nagyon gyorsan szárad, sajnos az Eveline erősítőre kenve viszont nem akart megszáradni...
A  fehér nailartot az új matt fehér Lovely lakkal készítettem. Először a vonalakat festettem fel, majd ezekhez igazítva a kis szirmokat. Festés közben a vékony ecseten könnyen összegyűlik a festék, ami egy ideig nem is baj, így kerekebbek lesznek a szirmok. Egyébként azért választottam ezt akril helyett, mivel arra feltétlen fedőlakk kell, hiszen lepattogna, és a matt lakkozásra se szerettem volna kenni fényes fedő lakkot. /Mattal még nem próbáltam.../


A vonal egyik oldalát a Catrice 06 Call Me Princess csillámos lakkjával húztam ki, és a virágok közepébe is tettem belőle egy egy pöttyöt. Végül fényes fedő lakkal húztam át ezeket a részeket, hogy még jobban csillogjanak.


Imád, imád, imááád... :D

6 megjegyzés:

  1. Annyira szép!! Amúgy a rövid köröm is jól áll neked:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Igen, csak kicsit meg kellett formázni.. :))

      Törlés
  2. Nagyon szép lett Lolli! :))
    A matt fedőlakkok közül én a Flormart ajánlanám, érdemes beszerezni, jó kis lakk és bármilyen manin bevethető. Érdekes módon nekem a nyomdázást se keni el, ellentétben a gyorsszárító Flormarral, ami viszont oldotta a festéket és elkente a nyomdát, úgyhogy azt nem ajánlom senkinek. De a matt fedőjüket nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, Lollis :) Már hiányoztak nekem is a lakkos bejegyzések. Nekem ez a rövid köröm is tetszik, sőt igazából nem is annyira rövid, hiszen az ujjad végéig ér, nekem ez a kényelmes hossz.

    VálaszTörlés
  4. Mennyire szép a Catrice lakknak az üvege és a színe!!! A manid meg nagyon tetszik, egyszerű és pont megfelelő tavaszra.

    VálaszTörlés
  5. Szép ez a lakk és az üvege is különleges, nekem is tetszett a boltban ez a lakk de nem vettem meg. Szép a manikűr :)

    VálaszTörlés